زخم تنهای

بي تو اين عشق غريب است ، بهارم! برگرد

                         اين همه فاصله آيد به چه کارم؟ برگرد

آسمان خسته تر از من ، وَ من از رفتن تو

پُرم از ابر ، که همواره ببارم ، برگرد

سهمم از شعر ، فقط گريه شده ، ماه ِ غزل !

ها . . . دگر خاطره از خنده ندارم ، برگرد

صبر باراني من را که خزان دزديده ست

قدر اين پنجره من تاب نيارم ، برگرد

تا کجا شعله به دفتر بنگارم؟ برگرد

بي تو اينجا قفسي تنگ تر از خاطره هاست

من ِ ققنوس صفت سوختم از تنهايي

بي تو اين عشق غريب است بهارم ! برگرد

 



نظرات شما عزیزان:

نادیا
ساعت17:25---26 بهمن 1390
وبلاگت خیلی عالیه دوست عزیزدمت گرم حتما به منم سر بزن و با نظر دادنت خوشحالم کن

ارسلان
ساعت13:56---7 بهمن 1390
سلام.خوبی؟وبلاگ خوشگلی داری.لینکت کردم.به منم یه سری بزن.خوشحال میشم.
پاسخ: مرسی منم لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ساعت 13:7 توسط تنهایی |