زخم تنهای

                             منتظر موندم به راهت تا همیشه

                       چشم به راهت مونده بودم پشت شیشه



                               انتظارت تلخه مثل مردن دل
 

                                 مث عشقی خام و باطل
 


                            وای اگه فردا بیاد باز تو نیایی
 
  
                       وای میخوام داد بزنم از این جدایی



                      وای دیگه مردم چقدر تو بی وفایی


                         مگه من با تو بد کردم خدایی



             هرچی میخوای بگی بگو اما نگو دوست ندارم


             هر کار میخوای بکن ولی بگو نمیری از کنارم



                تو خدا مث غریبه ها دلم را هی نرنجون
 

           تو را خدا دشمنامو به روی من اینقدر نخندون



                       به خدا من میمیرم از این جدایی
 

                         به خدا من میمیرم اگه نیایی






                           اگه فردا بیاد و باز تو نیایی
 

                           اگه فردا بیاد و باز تو نیایی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ساعت 19:8 توسط تنهایی |