زخم تنهای

 

                                                         دل من را دیدی؟؟
                                                         دل من تـنها بـود ، 

                                                        دل من هرزه نـبـود ... 

                                          دل من عادت داشـت ، که بمانـد یک جا 

                                                                  به کجا ؟! 

                                                  معـلـوم است ، به در خانه تو ! 

                                                       دل من عادت داشـت ، 

                                          که بمانـد آن جا ، پـشـت یک پرده تـوری 

                                             که تو هر روز آن را به کناری بزنی ... 
 
                                                   دل من ساکن دیوار و دری ، 

                                                 که تو هر روز از آن می گـذری . 

                                                   دل من ساکن دستان تو بود 

                                                 دل من گوشه یک باغـچه بـود 

                                                  که تو هر روز به آن می نگری 
    
                                                راستی ، دل من را دیـدی ...؟!!


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت21:29---28 شهريور 1391
ز وبت زیباست به منم سر بزن

hamid
ساعت3:14---27 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست بنده تبادل لینک هوشمند رو انجام دادم ابتدا شمارو لینک کردم وبعد لینک خودم رو در وبلاگ شما ثبت کردم امیدوارم هم موفق باشی و هم موافق
پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, ساعت 15:6 توسط تنهایی |