مزارمن

زخم تنهای

مزارمن

 

مزار من

  

لحظه ی بودن و موندنم دیگه سر امده

فال من به نام تو ببین چقدر بد امده مینویسم روی صفحه ی زندگی 

من فراموشت نمیکنم عزیز به سادگی

بیا سر مزار من اروم اهسته عزیز

 طاقت گریه ندارم

اشکی برای من نریز

 میخواهم بگم دوستت دارم حتی اگه جدا باشیم

 این همه فاصله کمه

 اگه به یاد هم باشیم

 وقتی خندیدی به رفتنم

 دلم از تو شکست

 بعد تو دیگه دلم

 دل به غریبه ها نبست

 تک تک خاطره هامون

 هر چه بود دیگه گذشت

 جای من کی توی قلب مهربون تو نشست بیا سر مزار من اروم اهسته

 عزیز لحظه ی بودن و موندنم دیگه سر امده

 فال من به نام تو ببین چقدر بد امده مینویسم روی صفحه ی زندگی

 من فراموشت نمیکنم عزیز به سادگی

 بیا سر مزار من اروم اهسته عزیز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, ساعت 18:46 توسط تنهایی |